2014/11/20

UNESCOak azaroaren hirugarren osteguna ezarrita dauka Filosofiaren eguna ospatzeko


Hots, gaur, Azaroaren 20a, Filosofiaren eguna da

Erakunde honek berak dioenez, filosofiaren ikasketak pentsamendu kritikoa eta independientea garatzen ditu, arrazoietan oinarrituta, eta munduaren ulermen hobearen aldeko diziplina dugu, bakea eta tolerantzia bultzatuz.

Urte honetako gai orokorra hauxe da: “Gizarteko aldaketa eta kulturen arteko elkarrizketa”, eta gai honen inguruko zenbait jarduera gauzatuko dira mundu osoan.


Egun hauetan, Emilio Lledó filosofo eta humanistak (Sevilla, 1927)  Letren Nazio Saria irabazi du eta Ignacio Camacho kazetariak hitz ederrak eskaintzen dizkio “Logos-aren maisua” izendutako artikulu batean (ABC, 14-11-19):

(… Emilio Lledó es un filósofo de esa filosofía imprescindible. Un hombre que genera a su alrededor el antiguo respeto de los sabios capaces de encender luces de la razón con la palabra. El logos. Un intelectual en el sentido prístino del buscador de conocimiento, del observador curioso e inconformista que jamás se resigna a la superficialidad de las apariencias. Un perseguidor de matices y ecos entre la uniformidad aplastante del ruido contemporáneo. Un escritor limpio, terso y versátil, de una profundidad tan transparente como su rigor moral, de una claridad tan serena como su criterio, de una madurez tan sólida como su inteligencia. Un maestro humanista de vocación generosa y paciente dedicado a transmitir los valores intangibles que dan sentido a la verdadera felicidad…)

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada